Vše o nákupu

 

1. ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ

 

DPD přepravní služba

  • cena:
    • 100 Kč pro objednávky do 15 kg a do 3000 Kč včetně
    • 150 Kč pro objednávky nad 15 kg a do 3000 Kč včetně
    • zdarma pro objednávky nad 3000 Kč
  • možnost doručení balíků do 20 kg na DPD Pickup za 90 Kč
  • možnost platby na dobírku (v hotovosti i platební kartou přímo u dopravce), cena dobírky 29 Kč
  • rychlost dodání do 2 pracovních dnů (zásilku je možné sledovat na stránkách dopravce zde: https://www.dpd.com/cz
  • 3 pokusy o doručení balíku
  • možnost změnit adresu doručení či odložit den doručení o více jak 10 dnů
  • DPD vás bude průběžně informovat SMSkou/e-mailem o času doručení

 

Zásilkovna

  • cena:
    • 55 Kč pro objednávky do 1500 Kč včetně
    • zdarma pro objednávky nad 1500 Kč
  • možnost platby na dobírku na výdejním místě pouze v hotovosti, cena dobírky 29 Kč
  • rychlost dodání na pobočku do 2 pracovních dnů
  • po předání zboží k přepravě obdržíte e-mail s trasovacím číslem, cestu vaši zásilky tak můžete sledovat zde: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem, od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout (vždy sledujte otevírací domu vámi zadané pobočky), s možností prodloužení
  • fakturu zašleme po převzetí balíku elektronicky
  • pouze pro balíky do 5 kg

 

Česká pošta

  • cena za službu Balík do ruky do 15kg
    • 130 Kč
  • cena za službu Balík na poštu do 15kg
    • 110 Kč
  • možnost platby na dobírku na výdejním místě pouze v hotovosti (některé pilotní pobočky již kartu akceptují), cena dobírky 29 Kč
  • rychlost dodání do 2 pracovních dnů
  • možnost opakovaného doručení po předchozí domluvě
  • doba uložení na poště 7 dní (s možností prodloužení)
  • po obdržení zásilky obdržíte SMS nebo e-mail s informací o číslu zásilky a o dni jejího doručení
  • zásilky je možné sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
  • fakturu zašleme po převzetí balíku elektronicky

 

Osobní předání

  • vždy zdarma
  • platba možná v hotovosti nebo převodem (objednávku bude možné vyzvednout až po připsání platby na náš účet, o čemž budete informování e-mailem)
  • vámi objednané zboží je možné si vyzvednout na adrese Hostín 140, Hostín 277 32
  • je nutné nás předem informovat o přibližném času vyzvednutí, abychom vám mohli objednávku nachystat – informujte nás prosím přes WhatsApp či SMS na telefonním čísle 724 177 124 nebo e-mailem na marketa@krameknavahu.cz
  • vyčkejte na potvrzení času doručení
  • u tohoto způsobu vyzvednutí objednávky preferujeme předání zboží do vašich vlastních obalů, popř. vám rádi zapůjčíme obaly naše (jedná se zejména o zavařovací sklenice)
  • fakturu zašleme elektronicky po předání objednávky

 

Vlastní doprava na Mělníku a okolí

  • ZDARMA
  • rozvozy děláme každé úterý v čase od 18:30 do 20:30
  • vlastní obaly je možné nechat v krámku Čas pro mě,  pondělí – pátek: 9:00 – 12:00 a 13:00 – 17:00, Erbenova 57, 276 01 Mělník
  • platba možná v hotovosti nebo převodem (objednávku doručíme až po připsání platby na náš účet, o čemž budete informování e-mailem)
  • fakturu zašleme po předání objednávky elektronicky
  • u tohoto způsobu vyzvednutí objednávky preferujeme předání zboží do vašich vlastních obalů, popř. vám rádi zapůjčíme obaly naše (jedná se zejména o zavařovací sklenice)
  • oblast, v rámci níž rozvážíme objednávky naší vlastní dopravou, je vyznačena na této mapce

 

mapa rozvozů

 

 

2. ZPŮSOBY PLATBY

 

Platební brána GoPay

  • při platbě přes platební pránu GoPay budou finanční prostředky připsány na náš účet okamžitě
  • platební brána umožňuje realizovat:
    • platbu platební kartou Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro
    • rychlý bankovní převod bez nutnosti vyplňování platebních údajů
    • platbu přes QR kód

 

Převod z účtu

  • při platbě klasickým bankovním převodem budou finanční prostředky na náš účet připsány do druhého pracovního dne
  • potvrzení o připsání platby na náš účet vám zašleme e-mailem
  • po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail s jejím potvrzením a údaji pro zadání platby (částkou, číslem účtu a variabilním symbolem)

 

Dobírka

  • cena dobírky: 29 Kč
  • možné zvolit u způsobů dopravy GLS, Česká pošta nebo Zásilkovna

 

Hotovost

  • bez přirážky
  • možné uplatnit při osobním předání nebo rozvozu naší vlastní dopravou
  • podle zákona o evidenci tržeb
    • je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku
    • příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů

 

3. DOPORUČENÍ

 

Při převzetí zboží od dopravce zkontrolujte pečlivě balík, zda není poškozen, nebo nejeví známky otevření. V takovém případě balík nepřebírejte a jeho doručení reklamujte přímo u přepravce.  

Je-li zboží poškozeno, i když byl balík neporušený, nebo obsah neodpovídá vaší objednávce, kontaktujte mě, prosím, co nejdříve na telefonním čísle 724 177 124, abychom mohli vše co nejrychleji vyřešit k vaší spokojenosti.

Vzhledem k charakteru prodávaného zboží je třeba potraviny po jejich doručení neprodleně přesypat z papírových přepravních obalů a uložit do vhodných skladovacích obalů u kupujícího doma. Způsob skladování je uveden na webových stránkách prodávajícího u jednotlivých produktů. Nejčastějším požadavkem na skladování je uchovávat potraviny v suchu a chladu do 25°C a vlhkosti do 70%. Některé potraviny je vhodné uchovávat také v temnu.

 

4. VRÁCENÍ ZBOŽÍ – JAK POSTUPOVAT

 

  • nejprve nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na marketa@krameknavahu.cz a přiložte elektronickou fakturu
  • zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy na adresu: Filip Husák, Hostín 140, Hostín, 277 32
  • zboží uveďte do původního stavu, ve kterém jste je obdrželi
  • kupující hradí náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu
  • peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud nebude domluveno jinak

 

5. ZÁRUKA A REKLAMACE

 

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu ode dne jeho převzetí.

Jak postupovat:

  • nejprve nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na marketa@krameknavahu.cz a přiložte elektronickou fakturu
  • zboží zašlete na adresu: Filip Husák, Hostín 140, Hostín, 277 32
  • náklady na vrácení zboží hradí kupující
  • jste-li spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30tidenní lhůtě
  • jste-li firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, budeme se ale snažit vyřídit vaši reklamaci v co nejkratším možném termínu

 

 

6. JAK ZBOŽÍ BALÍME

 

Zboží nakupujeme ve velkoobjemovém balení nebo ve vratných obalech. Nejen, že minimalizujeme odpadky, ale také si u nás můžete nakoupit jen takové množství, které skutečně potřebujete.  

Zboží vám zabalíme do papírových pytlíků, které jsou schváleny pro styk s potravinami a je možné je recyklovat. Používáme papírové pásky, které neznehodnocují krabice pro další recyklaci. Pokud od nás obdržíte objednávku v krabici od jiného zboží, je to proto, že chceme obalový materiál vracet zpět do oběhu a opakovaně jej využít. To se týká také výplní krabic. Každý krůček k tomu, jak ulevit životnímu prostředí, je důležitý.

Potraviny balím vždy do nových papírových obalů, které mají atest pro styk s potravinami. Každý balíček je řádně označen etiketou.

 

srdce malé 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.